piątek, 7 lutego 2014

Inżynier

Przez ostatni czas namiętnie przygotowywałam się do egzaminu dyplomowego i dziś nareszcie mam to za sobą! Mnóstwo stresu, ale 20 minut i po sprawie. 5 z obrony, ukończyła pani studia pierwszego stopnia, gratuluję, dziękujemy, dobranoc ; d

W związku z tym, że zmieniam uczelnię, a że mój pierwszy stopień miał 3,5 roku, a chcę iść tam, gdzie magisterka zaczyna się od października, tooo... mam pół roku wolnego ; D mam plany i pomysły na ten czas, chcę zdobyć trochę doświadczenia zawodowego, nawet za darmo, przycisnąć angielski, bo będzie mi potrzebny na rozmowę kwalifikacyjną na drugi stopień, no i ewentualnie rozpocząć przypominanie/kontynuację niemieckiego. Poza tym mam w głowie kilka mniejszych, ale przyjemnych planów : ) Podzielę się z Wami, przynajmniej częściowo, tylko pozwólcie mi opić mój cudowny sukces : D a i jeszcze jedno- moja praca inżynierska została doceniona i zyskała 5,5 ; D Czuję się świetnie, to mój dzień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.