czwartek, 12 grudnia 2013

Świąteczne piosenki

Dziś podzielę się z Wami moimi ulubionymi wykonaniami światecznych pisoenek. Uwielbiam kolędy i świąteczne piosenki, czasem śpiewam je w środku lata, przywołują na myśl jedne z najcieplejszych chwil w roku, pozytywnie nastrajają, powodują powstanie takiego ciepła na sercu. Lubię i popularne piosenki świąteczne w języku angielskim, znajdzie się kilka polskich, ale także kolędy, mimo że raczej nie jestem osobą wierzącą. Dlatego też lubię Pasterkę- śpiewy chóru, wspólne śpiewanie kolęd.
Mój Luby jest wspaniały i nagrał mi już kilka płyt z piosenkami świątecznymi, bo wie, że je uwielbiam i wywołują uśmiech na mojej twarzy. Są to zazwyczaj piosenki różnych artystów, zebrane w jedno przez jakąś osobę : ) Dziś przedstawię płyty, składanki "pojedynczych wykonawców", które lubię.

Przede wszystkim Michael Buble. Wesołe, pozytywne, takie jakie lubię najbardziej. Niestety filmik z całą płytą został usunięty w ciągu kilku ostatnich godzin, wrzucam więc jedną z piosenek


Nie może zabraknąć smooth jazzu


Kolejny pozytywny, wesoły album jazzowy, tym razem w wykonaniu kobiecym- Diana Krall


Świąteczny album She&Him - Zooey Deschanel!


Kolejne - kolędy w języku polskim. Jako pierwsi- Zakopower. Przyznam szczerze, że nie przesłuchałam jeszcze całości, ale lubię głos Sebiastana Karpiel-Bułecki i tą góralską muzykę, skrzypeczki, no może nie słychać tego za każdym razem, ale muzyka jest jak najbardziej pozytywna


 I na koniec:


Już na samiuśkie ostatki mam dla Was trening angielskiego pod postacią najbardziej popularnej piosenki świątecznej. http://www.lyricstraining.com/play/11539/wham/last_christmas
Stronka podpatrzona u http://www.make-life-beautiful.pl/

Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje ulubione świąteczne wykonania. Dzisiaj słuchając ich ubrałam choinkę w naszym studenckim mieszkaniu, niewielką, ale zawsze : ) Miłego słuchania! Podzielcie się swoimi ulubionymi świątecznymi wykonaniami, z chęcią posłucham.

3 komentarze:

  1. Ciekawe propozycje, o niektórych piosenkach nawet nie wiedziałam.
    Podoba mi się u ciebie i na pewno będę zaglądać częściej.

    Zapraszam do mnie, cho ja dopiero zaczynam. Jeśli ci się spodoba zapraszam do obserwowania.
    Ja już to zrobiłam ;)

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie słyszałam wszystkich :) chętnie posłucham:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.