wtorek, 8 października 2013

Postcrossing #4 i inne sprawy

Oto moja kolejna otrzymana pocztówka, prosto z Niemiec. 
Jest urocza, prawda?





Mam już wylosowaną kolejną osobę do obdarowania pocztówką. Trzeba się tylko wybrać na pocztę.

Poza tym:

Rozdanie poniosło klęskę, niestety. Nikt się nie zgłosił, a szkoda. No ale cóż, książka zostaje u mnie : )

Po drugie- cieszę się z popularności Projektu 3xS. Chcę tylko zaznaczyć, że jest to mój pomysł. Wiem, że można było opisać to ładniej, lepiej i bardziej składnie, ale wybaczcie, polonistką nie jestem i nie będę, a jednak mam swoje pomysły, coś tam skrobię tu na blogu i będę to robić, nawet jeśli są to suche zdania ; )

Tymczasem uciekam na laborkę, badać wodę z kałuży, której nie ma. Hmm, chyba inna woda też może udawać wodę z kałuży, tak myślę.

2 komentarze:

  1. Urokliwa pocztóweczka :) rozdanie jakoś przeoczyłam ://

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urocza kartka:) Ja następną kartkę mam już zaadresowaną, pora kilka słów od siebie napisać i wrzucić do skrzynki:)

    Coś mi chyba umknęło z tą książką:(

    P.S. Gdzie kupujesz pocztówki?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.