sobota, 14 września 2013

Zapiski #5


W ostatnim tygodniu przestaliśmy być bezdomni z moim A. Mamy mieszkanie! Jest przytulaśne i nie mogę się doczekać jego urządzania. 


Pisałam zaległy egzamin, nocowaliśmy w akademiku, piliśmy piwko i naleśnikowaliśmy. Stwierdzam, że nigdy więcej nie przejdzie mi przez myśl opcja mieszkania w akademiku, zamiast w wynajmowanym mieszkaniu. Przerażała mnie ilość ludzi dookoła xd

Poza tym kontynuuję moje jelitowe zmagania i zauważyłam u siebie ogromny wzrost chęci do działania w porównaniu z sierpniem! Może to zasługa wprowadzonych zmian? Dzielnie trzymam się z tygodniem bez słodyczy. Jem i piję imbir, dzisiaj kolejna kolacja z kaszą jaglaną itd. Itd. Spróbowałam też soku z kiszonej kapusty. Ale to oczywiście na osobny wpis.

Załatwiam kolejne sprawy, dokupuję mnóstwo rzeczy, spełniam się w drobnych DIY, mam dużo pomysłów.

Zakupiłam nowy numer Coachingu i English Matters. Do EM przekonał mnie artykuł o Kubie, moim wymarzonym miejscu na wakacje. Odkryłam tez fajną stronkę http://www.instytutprzemiany.pl/ gdzie na blogu można znaleźć ciekawe artykuły.

Wczoraj z A. robiliśmy sushi, poszliśmy w ulewę po wino, a potem konsumowaliśmy i piliśmy. Uwielbiam z nim majstrować coś w kuchni! Sushi wyszło nam bardzo dobre, wypróbowaliśmy takie z granatem ; >> Polecam!

Poza tym- majstruję, czytam, piszę i planuję wakacje! Należy się nareszcie mały wyjazd! Niestety przez najbliższe dwa tygodnie pogoda ma nie rozpieszczać, więc w tak deszczowym okresie wyjazd w góry odpada, a to wielka szkoda… W górach wypoczywam najlepiej! Szykujemy się do wyjazdu do jakiegoś urokliwego miasta i chyba nawet już wiemy gdzie : )

Planuję prowadzić regularne „Zapiski”, raz w tygodniu, chyba najlepiej w weekend.

Zapraszam do rozdania! Jeszcze nikt się nie zgłosił ; c

2 komentarze:

  1. No proszę znaleźliście mieszkanie :) świetnie, w końcu :D Wspólnie gotowanie zbliża. Musimy umówić się na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz nie moge sie doczepac, az sie wprowadzimy ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.