wtorek, 24 września 2013

Opaska na oczy do spania Kot- DIY

Do mojej opaski użyłam:
- czarnego mikropolaru, wymiary- szerokość ok 20cm, wysokość 3x15cm
-około 50cm czarnej gumki 0,7cm
- czerwona mulina + igła cerówka
-igły, nici, nożyczki

Na początek narysowałam szablon, który następnie obrysowałam na lewej stronie złożonego na trzy materiału. Wycięłam zostawiając ranty na zeszycie.
Potem na jednej części wyszyłam kota za pomocą muliny i igły cerówki. Nic trudnego.
Teraz najbardziej skomplikowana operacja w szyciu opaski- w jaki sposób doszyć gumkę. Otóż zrobiłam to tak, że na "policzkach" kota przyszyłam po dopasowaniu końcówki, a gumkę przeprowadziłam między prawą stroną opaski z wyszytym kotem, a prawą stroną ostatniej warstwy, tak, żeby gumka podczas zszywania na lewej stronie znajdowała się w środku kota.
Kolejny punkt to zeszycie na lewej stronie z zostawieniem małego otworu na przewinięcie na prawą stronę
Przewinęłam i zeszyłam. 
Tadam!

Przypominam o rozdaniu. Niedługo kończy się termin. <klik>

3 komentarze:

  1. Strasznie kochana <3 Spodobała by się mojej koleżance, która uwielbia koty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwariowałam! Chyba też sobie taką zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.