środa, 18 września 2013

O jesieni słów kilka


Praca inżynierska 


Przede wszystkim jak najprędzej uporam się z napisaniem pracy inżynierskiej. To mój priorytet. Im mniej masz na coś ochotę, tym szybciej to zrób ; D No może nie aż tak, temat pracy zaproponowałam sama, co prawda w tym momencie podoba mi się mniej niż z początku, ale będzie ok.

Zdrowie i sport

Będę trzymać się moich postanowień, jeśli chodzi o naprawę moich jelit. 
Znajdę coś regularnego, przyjemnego, relaksującego, zajmującego, coś co mnie rozciągnie. Mam na oku pilates. Jeszcze nie próbowałam, zachęciła mnie Catherine

Konkurs

Zgłoszę się na ten konkurs! Taka okazja, można powiedzieć, że mini wernisaż ; > Nie zdradzę, o co chodzi. Mogę powiedzieć tyle, że jest to rzecz, którą uwielbiałam i nadal uwielbiam, ale zapomniałam o niej, o tym ile daje mi radości. Tak więc, do dzieła! Już zapisuję termin w kalendarzu.

Angielski

Koniecznie zrobię coś w tym kierunku. Ustalę z TŻ konkretny czas na nasze rozmowy, może poszukam kursu konwersacyjnego. Będę kontynuować naukę słówek na memrise. Spróbuję seriali z angielskimi napisami, niech tylko Luby pokaże mi, jak to ogarnąć : )

Blog

Zdecyduję o jego formule, a właściwie najpierw zdecyduję o tym, co ze mną, a potem będę to opisywać, o. Jedyne co wiem ogólnie na temat bloga, to tyle, że na pewno rezygnuję z jednoproduktowych opisów kosmetyków z całą tą paplaniną o składzie i opisie producenta. Chcę wprowadzić fajny, przejrzysty, trochę puffowy szablon, do tego jakieś ciekawe logo w przyszłości (? Jakiś grafik albo dobre rady na horyzoncie?). Prawdopodobnie sprawię sobie też nowy telefon i chciałabym przenieść sporą część blogową właśnie tam. Łatwy dostęp do nowych wpisów Blogerów, których czytam, łatwy dostęp do komentarzy itd. Może tworzenie mini grafik będzie prostsze na kilkucalowym dotykowym ekranie?

Urodzinowe LOWE

Chcę stworzyć listę 22 rzeczy do zrobienia przed 23 urodzinami (o mamo), a także listę 22 rzeczy, które sprawiają, że czuję się z siebie dumna lub 22 rzeczy, które czynią mnie wyjątkową (albo to i to razem). Poza tym zamierzam sprawić sobie kolczyk (tatuaż mimo że mi się podoba, to póki co nie umiem się zdecydować na żaden konkretny wzór i podjąć decyzji, czy chcę, czy nie; myślę, że może nadejść taki dzień, że obudzę się i stwierdzę jednoznacznie, że tego chcę lub absolutnie już nie).  I przygarnę zwierzątko. Kot (o psie nie myślę, bo generalnie pałam miłością do każdego napotkanego sierściucha i każdego kota chcę zabierać do domu…) to trochę za dużo w mojej sytuacji, gdy co około miesiąc razem z Lubym wracamy do rodzinnego miasta i nie mielibyśmy komu zostawić pod opieką stworzenia, a transport byłby troszkę kłopotliwy. Sprawię sobie… chomika! Wcześniej wahałam się nad decyzją, bo przejmowałam się opinią innych, a poza tym wmówiłam sobie, że to dziecinne… Do tego TŻ też jakoś nie był przekonany (wyobrażacie sobie, że nigdy jako dziecko nie miał chomika, rybek, królika, czegokolwiek?!), co do takiego gryzonia.

Studia

Zastanowię się, co ze sobą zrobić. W styczniu/lutym zostanę inżynierem i nie mam pojęcia, czy zostawać na swojej uczelni, czy ją zmieniać. Ale to chyba rozkmina na osobny wpis.

I wszystko inne

Pracuję nad własnym planerem, rozrysowywuję sobie pomysły, planuję osobistą okładkę. W planach jest nowy telefon, który będzie moim mini tabletem. Poza tym dobra organizacja, próbowanie nowych potraw, zwłaszcza rozgrzewających, gorące owocowe herbaty (+rooibos <3) pod kocem. Dwie nieszczęsne prezentacje na uczelni, do których podejdę z podniesioną głową. Rozwój, rozwój, rozwój. Wezmę się w garść i pozbędę się strachu i nieśmiałości (brzmi jakbym siedziała całe dnie w kącie i bała się wyjść do ludzi. Nie, nie jest ze mną tak źle : ) po prostu bezsensownie się denerwuje i stresuje różnymi sprawami związanymi  z kontaktem osobistym z ludźmi i nad tym chcę wreszcie popracować). Wbrew pozorom jesień nie jest taka smutna i ponura : ) Ja po męczącym dla mnie lecie (nie znoszę upałów), czekam z utęsknieniem na jesień. Brakuje mi tylko kaloszy na deszczowe dni i wszystko będzie cacy : )

P.S. Zapraszam do rozdania!!! klik

6 komentarzy:

  1. Miło tak sobie uporządkować życie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby się wszystko udało:) Chyba też mam problemy w kontaktach z niezbyt znanymi mi ludźmi... więc jak wymyślisz genialny sposób, to się pochwal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje : ) genialnym sposobem na pewno sie pochwale, ale na razie takiego nie mam : c

      Usuń
    2. Dziekuje : ) genialnym pomyslem na pewno sie pochwale, ale na razie nie mam takiego : c

      Usuń
  3. trzymam kciuki aby wszystkie twoje plany się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.