środa, 25 września 2013

Kosmetyki, które się sprawdziły w ostatnim czasie

Tusz do rzęs Lovely Volume Booster with D-panthenol, silk & collagen

Jest świetny! Dobrze rozdziela rzęsy, nie skleja, świetnie podkreśla. Szczoteczka jest gumowa, gęsta, elastyczna, bardzo dobrze chwyta nawet te krótsze włoski. Nie zawiera włókienek wydłużających, co dla mnie jest plusem, ze względu na soczewki kontaktowe. Dodatkowo posiada składniki pielęgnujące, nie zauważyłam wprawdzie ich działania, ale fajnie jest widzieć coś takiego w składzie.


Mydła w kostce Alterra

Pachną obłędnie! Na pierwszy raz poszło mydło lawendowe, następne w kolejce jest różane. Zawierają naturalne olejki, mają krótki, przyjazny skład. Na pewno mogę o nich powiedzieć, że wysuszają w zdecydowanie mniejszym stopniu niż zwyklaki (o ile w ogóle). Nie podrażniają skóry, a w łazience po kąpieli można zażywać aromaterapii ; D


Lakier do paznokci w idealnym kolorze Golden Rose with protein nr 329

Szukałam miętowego lakieru do paznokci. Ten może nie jest typowo miętowy, ale ma przyjemny, nie rzucający się w oczy niebieskawy kolor. Z kryciem co prawda jest tu słabo, 2 dość grube warstwy albo 3 cienkie. Ale moim zdaniem warto.


Antyperspirant Garnier Intensive 72h

Właściwie... Spełniał swoje zadanie, naprawdę dobrze chronił przed potem i plamami, również podczas upałów. Miał przyjemny zapach, szybko wysychał, był ok. Jednak jakoś nie jestem do niego przekonana, ze względu na to, że pod koniec pojawił się na kulce żółty osad. Podejrzewam, że to słynne aluminium, niby nieszkodliwe, ale ten widok mnie zniechęcił.

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.