poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Złapane w sieci

Znalezione podczas szukania dla koleżanki produktów, które po zjedzeniu zniechęcają do zapalenia papierosa. A tu takie o, przydatne coś : )


Czy Wam również mówiono, gdy byliście dziećmi, że czarne pestki z arbuza są fu, nie można ich jeść i w ogóle mają robaki?! Bo mi właśnie opowiadano takie bajki i tak sobie żyłam w nieświadomości, przekonana, że pestki arbuza nic w sobie nie mają i są be.
Ostatnio zauważyłam, że moja Mama nie wydłubuje już pestek arbuza, jak kiedyś, tylko zjada go razem z nimi. Zaintrygowana tym faktem poszukałam informacji w internecie (bo od Mamy raczej trudno cokolwiek wyciągnać ; )) i oto jest! Już nigdy nie wydłubię żadnej pesteczki!

weheartit



Bardzo ciekawy opis, warto wypróbować. Zwłaszcza, że tak jak wspomniano, czasem w skórce warzywa czy owocu znajduje się najwięcej wartościowych rzeczy, więc zdecydowanie lepiej ją dobrze oczyścić, niż się jej pozbyć.
Poza tym spodobał mi się cały portal StressFree


Ciekawe pomysły na dania


DIY! Chociaż szczerze mówiąc mało który pomysł trafia w mój gust, ale warto się zainspirować


Już dawno temu podpatrzone na jakimś blogu


Podoba mi się ten projekt, zgłębię go w najbliższym czasie i prawdopodobnie zrealizuję, bo uwielbiam listy, uwielbiam wszystko spisywać, porządkować, przepisywać, odznaczać itd itd.


BraFitting
Porady brafitterskie, warto zajrzeć : ) Można też zamówić darmową profesjonalną taśmę brafiterską przez założenie konta i zgodę na newsletter (z którego oczywiście można później zrezygnować). Ja swoją taśmę zamówiłam właśnie dziś


Również podpatrzone dawno temu na którymś z Waszych blogów, ale tym razem przypadkowo odnaleziony sam portal. I wreszcie zapisałam się i zaczęłam pierwsze szkolenie : ) Póki co mogę powiedzieć, że szkolenie jest przyjemne, ale rozbudowane i nie ma co liczyć, na szybkie przebrnięcie i włożenie wiedzy między książki. 


Zbieram gwiazdki od roku, zostało mi tylko 10, proszę proszę proszę pomóżcie!!! : D Może jakaś dobra dusza jeszcze nie słyszała o tym albo komuś spodobają się dostępne pudełka i zapragnie je mieć? Zachęcam do skorzystania z tego linku polecającego- wtedy sprawisz przyjemność i sobie i mnie, wspomagając moje gwiazdkowe konto

3 komentarze:

  1. ha już wiem czemu na przekór wszystkiemu jem pestki z arbuzów :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tych pestkach xD dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.