czwartek, 4 lipca 2013

Tydzień porządku-książki



Z książkami cały czas mam dylemat. Pisałam już o tym na początku istnienia bloga: PIF-PUF - Library 

Jednak znalazło się kilka książek, które w ogóle nie trafiły do mnie lub takie, do których na pewno nie wrócę i nie sądzę, by kiedyś moje dziecko spojrzało na taką książkę i chciało ją przeczytać (chociaż z tym nigdy nie wiadomo : D). Tak więc jedną z książek, które okazały się dla mnie porażką, jest „Potęga podświadomości” Josepha Murphy’ego. Jest polecana itd., ale w kółko mówi się w niej o tym samym i niektóre teksty są wręcz absurdalne. Nie dotrwałam do końca, a męczę się z tym chyba już pół roku. Postanowiłam więc sprzedać tę książkę. Znalazłam też kilka innych książek, których nie przeczytałam do końca, bo po prostu mi nie pasowały, kilka podręczników, które na pewno mi się nie przydadzą (np. od języka polskiego). Mam jeszcze trzy książki, akurat tak się złożylo, że są to trzy poradniki, z którymi jeszcze nie wiem, co zrobię i na razie tak sobie leżą, czekając na wyrok : D albo łaskę w postaci przeczytania : )


Książki „odrzucone” zostaną w najbliższym czasie sprzedane. Ok, czy się uda, tego nie wiem, ale spróbuję je sprzedać. Jeśli się nie uda- oddam je do biblioteki.

O nie, właśnie mi się przypomniało, że w piwnicy mam jeszcze kilka swoich książek .Ohh, kolejna przeprawa…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.