sobota, 6 lipca 2013

Look at that! -wakacyjno-nie-wiadomo-jaki mix obrazków

W ten weekend prawdopodobnie nie będę mieć dostępu do internetu, dlatego przygotowałam już jakiś czas temu kilka obrazków troszkę wakacyjnych. Tymczasem ja jadę do mojego TŻ do innego miasta, gdyż oboje mamy praktyki, ale niestety złożyło się tak, że w dwóch miastach, na szczęście dość blisko położonych : ) Został mi jeszcze jeden wpis dotyczący TYGODNIA PORZĄDKU, wpis o ogarnięciu swojego laptopa/komputera. A potem ruszam z kolejnymi planami wakacyjnymi, tym razem bardziej "mózgowymi" : ) Na razie wróciłam do hula-hopa i już po kilku sesjach widać efekt, a także rozpoczęłam rozciąganie, czego bardzo bardzo mi brakowało.
Udanego weekendu!

2 komentarze:

  1. Trzeci obrazek od góry rządzi! Skąd ja to znam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie : D Zaraz obejrzę Twojego bloga : )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.