czwartek, 25 lipca 2013

DIY #2 - zakładka do książek

Wykonanie zakładki miałam już od dłuższego czasu w swoich planach. Mam w głowie jeszcze inny pomysł na jej wykonanie, totalnie inny, z haftem krzyżykowym ; D

Póki co prezentuję moje małe dzieło:

1. Rysujemy na kartce technicznej trzy kwadraty, u mnie o boku 7cm. Kwadraty boczne dzielimy przekątną, na jednej z nich rysujemy zęby książkowego potworka. Wycinamy.


2. Teraz czas na ozdabianie. Z "prawej strony" środkowy kwadrat obklejamy kolorem dolnej części potworka. Odwracamy na drugą stronę i środkowy kwadrat obklejamy tylnym kolorem potworka, a trójkąt z zębami górnym (przednim) kolorem potworka.

3. Zaginamy i sklejamy trójkąty (tak by powstała kieszonka)
4. Doklejamy oczy i nos.
5. Gotowe! 

Następnego dnia natrafiłam na szaleństwo przyborów szkolnych w supermarkecie i nie mogłam się oprzeć, żeby nie kupić 5 zakładek do książek (z kociakami i szczeniakami!) za 1,19zł. Jedną podarowałam Mamie ; D


4 komentarze:

  1. ten potworek coś nie straszny ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. No wieeem ; D powiedzmy, że zęby dodają mu nieco straszności.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetny pomysł :D
    mam ochotę zrobić sobie takiego potworka :) ale trochę w większej wersji :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.