poniedziałek, 3 czerwca 2013

Wishlist

Nie umiem robić tych magicznych obrazków, dlatego wrzucę po kolei : )

szukałam długi czas w necie odpowiedniego kremu do mojej skóry, która do końca nie wiem, jaka jest, bo ciężko ją zdefiniować, a ten krem zahacza o większość problemów : ) no i ma SPF30, dla mnie idealny, bo do 50 nie jestem przekonana (wyobraziłam sobie siebie z białą twarzą i czerwoną resztą ciała i zrezygnowałam z tego pomysłu)

sukienka ta lub inna, byle z zakrytymi plecami


I eyeliner w pisaku, mój w pędzelku chyba powoli się kończy, a nawet jeśli nie, to zdecydowanie chcę jakiś łatwiejszy w aplikacji, a taki właśnie jest eyeliner w pisaku. Nie mam konkretnego na oku.

4 komentarze:

  1. Ostatnio jak byłam w Croppie też zwróciłam uwagę na tą sukienkę. Coś czuję, że niedługo będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatecznie zdecydowałam się na inną, ale ta nadal mi się bardzo podoba ; )

      Usuń
  2. Miałam w pisaku eyeliner z Szafira, i już nigdy w życiu nie kupię. Szybko wysycha tak że musisz ten pisak w oko normalnie wbijać żeby coś namalować ;/ ja mam w płynie ale zastanawiam się nad takim co ma taką gąbeczkę twardą także może nim lepiej się maluje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, troszkę mnie zmartwiłaś, bo słyszałam, że pisakiem się dobrze maluje; a może to chodzi właśnie o taką twardą gąbeczkę, hmm

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.