niedziela, 9 czerwca 2013

Oszukane-polecam!

Film poleciła mi... Babcia ; D Babcia i Dziadek dostali od Rodziców na swoją rocznicę ślubu m.in. bilety do kina na dowolny film. No i tak oto znaleźli się pierwszy raz w kinie pokroju Cinema/Multikino i obejrzeli "Oszukane". Po czym Babcia poleciła mi film. 
I tak... Wybraliśmy się z TŻ w piątek z naszymi grouponami do Multikina, na początku nie wiedzieliśmy na co się zdecydować, później to ja miałam wybrać, no i z pewnymi obawami padło na "Oszukane". Bałam się, czy TŻ nie zanudzi się na śmierć. Ale okazało się, że film bardzo nam się podobał, no dobra, może mi nieco bardziej, bo dla niego środek filmu był "o niczym". Film porusza, przedstawia różne podejście do zaistniałej sprawy i różne radzenie sobie z tą trudną sytuacją (nie będę mówić, o co chodzi, bo może ktoś jeszcze nie widział :)) Można spróbować postawić się w takiej sytuacji i utożsamić się z którąś z postaci. A po wyjściu z kinie naprawdę jest o czym dyskutować. Jedyne co, to może muzyka mogłaby być lepsza, ale jeśli chodzi o aktorów to są dobrze dobrani i świetnie grają. Gorąco polecam film!

 

A swoją drogą mogę się pochwalić, że na pierwszym roku, jak odbywał się remont wydziałowego audytorium, mieliśmy kilka wykładów w Multikinie ^^ Tak było przyjemnie, ciemno itd, że zdarzało mi się przysnąć.

3 komentarze:

  1. No to studiujemy na jednej uczelni! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam "Oszukane". Mam dość mieszane, choć głównie pozytywne odczucia, choć film nie jest jakimś arcydziełem. Uwielbiam Karolinę Chapko, uważam, że jest cudowna, świetnie się odnajduje w różnych rolach (widziałam ją w kilku spektaklach w teatrze), ale jej siostra ma dużo słabszy warsztat aktorski. Było kilka scen, w których mogła się wybić, zaistnieć, ale nie zrobiła właściwie nic, by to zrobić. Podobało mi się zakończenie (samo to, że Natalia zachowała dobre relacje z kobietą, która ją wychowała i wróciła do tańca). No i mam słabość do baletu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, arcydziełem nie jest, ale na pewno warto obejrzeć.
      Podzielam słabość do baletu ; D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.