środa, 12 czerwca 2013

Inspiracje muzyczno-ubraniowe- Zooey Deschanel i Becky Filip

Ostatnio odkryłam i zaczęłam inspirować się dwiema artystkami.

Zooey Deschanel

Zaczęło się od poleconego mi serialu New Girl, który pochłonął mnie bez reszty (teraz czekam na napisy do drugiego sezonu), a w osobie Zooey wręcz się zakochałam. Poszperałam troszkę i co nie było zbyt trudne odkryłam jej zespół She&Him. Muzyka mi się spodobała, odsyłam do nowej płyty:


Poza tym uwielbiam jej styl ubierania się, w większości sukienki, balerinki, czarne rajstopy <3 i prostą grzywkę, o której zawsze będę marzyć, ale na tym się skończy przez mój nieszczęsny wicherek prawie na środku czoła -.-
Przez przypadek znalazłam stronę z jej stylizacjami, na której są też propozycje podobnych, a nawet takich samych zestawów w sklepach, ale raczej mało dostępnych. Ale można sobie popatrzeć, zainspirować się : )




Becky Filip

A zaczęło się od przesłuchiwania muzyki na YT, kiedy to trafiłam na The Honey Trees, który od wtedy zagościł na dobre w mojej muzyce.


Muzyka mnie zauroczyła, podoba mi się również styl Becky Filip,podobny do Zooey. Generalnie również sukienki, romantyzm, prosta grzywka. Na pewno będę jeszcze szukać więcej informacji o niej.


1 komentarz:

  1. uwielbiam Zooey za wszystko, ale nie wiedziałam że też ma zespół:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.