czwartek, 2 maja 2013

Look at that! +moje osobiste motywacje

Na początek kilka obrazków związanych ze zrobioną przez mnie ostatnią listą cech (głównie fizycznych), których w sobie nie lubię i dalej, które mogę zmienić, a które nie.
nogi, nie naprawię : ) a poza tym większość i tak nie widzi, tego co ja widzę ; D

; >
Usta! nie przygryzać, nawilżać, natłuszczać, pielęgnować, żeby można było podkreślić je szminką! Paznokcie! malować i dbać! Palce! Nie pisać po nich wreszcie! (strasznie dziwaczny nawyk)



Motywacja do ćwiczeń (wąska talia!)
A tu podoba mi się marynarka, o tak, właśnie taką bym chciała : )
Do kilku innych rzeczy nie znalazłam obrazków, a poza tym nad listą jeszcze pracuję i muszę ją przemyśleć.

W takim razie... chyba muszę wywrócić moje życie do góry nogami ; D przede wszystkim rzucić studiaaa...
Pierwszy dzień maja podołał moim oczekiwaniom, zażyłam wreszcie upragnionego słońca, pogrillowałam z rodzinką i generalnie było super przyjemnie

Najważniejsze! Podpisuję się pod tym wszystkimi kończynami! Coraz lepiej mi to wychodzi : ) (unikanie porównywania się z innymi, a nie podpisywanie się kończynami...)
www.weheartit.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.