sobota, 13 kwietnia 2013

Ostatnie zakupy + praktyki

Wybrałam się wreszcie na poświąteczne zakupy, gdyż zaczęły mi się już kończyć moje kosmetykowe zapasy. I tak oto nabyłam (w promocji, po taniości):

TIMOTEI pure-  szampon do włosów Naturalne Oczyszczanie



ZIAJA (moja miłość) - naturalne oliwkowe mleczko do ciała, skóra sucha i normalna

oraz

ISANA żel pod prysznic z perełkami olejku, figa i pomarańcza






Żadnego z nich nie używałam nigdy wcześniej, ale uwielbiam Olejek pod prysznic ISANY. Chociaż szamponu TIMOTEI trochę się obawiam, bo odkąd okazało się kilka lat temu, że jakiś ich produkt mnie uczulał, nie używałam ich. Wiadome jest, że firmy kosmetyczne w ciągu tych kilku lat mogły zmienić skład, także zobaczymy : ) Możecie spodziewać się opinii o tych produktach w nie tak odległej przyszłości, chociaż zużycie trochę mi zajmie, zwłaszcza, że mam jeszcze do zużycia wcześniejsze produkty- zwłaszcza produkty Ziai : ) Swoją drogi mam na oku praktyki w Zai, tylko że mają już zajęte miejsca, jednak doszły mnie słuchy, ze uczelnia organizuje "grupowe" praktyki w Ziai dla osób nieogarniętych, które nie znalazły sobie same praktyk. Trochę musiałabym skłamać, bo teoretycznie mam zaklepane miejsce na praktyki, ale jeszcze nie dopełniałam żadnych formalności. Muszę zorientować się w temacie, bo wizja praktyk w powszechnie znanej i raczej lubianej firmie kosmetycznej, jaką jest Ziaja, jest naprawdę kusząca.

2 komentarze:

  1. Ja przyznam,że też nie używałam tych produktów,ale z chęcią poczekam na twoją recenzję, bo w moja pielegnącja włosów ostatnio szwankuje. :)
    I powodzenia z praktykami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. praktyki w Ziai <3 ekstra sprawa !
    jeśli chodzi o produkty o których piszesz to nie używałam żadnego z nich, ale z tego co się orientuję żele pod prysznic Isany pachną obłędnie ! Uwielbiam szczególnie wersję witaminy i jogurt [chyba tak się nazywał], w takim kremowym opakowaniu, jest cudowna :) pachnie jak landrynki :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.