piątek, 5 kwietnia 2013

Mleczko do ciała Ziaja Kozie Mleko

Ziaja- Kozie mleko mleczna regeneracja; Mleczko do ciała, skóra sucha i normalna

Opis producenta: 

Odżywcza emulsja typu woda w oleju. Zawiera kompleks składników koziego mleka bogaty w proteiny, kwasy organiczne, lipidy, węglowodory oraz witaminy A i D. 
* Działa naprawczo na epidermę.
* Intensywnie nawilża i wygładza skórę
*Wyraźnie zmiękcza naskórek.

bez barwników, bez parabenów



Zalety:

- CENA! około 8zł (przynajmniej ja tyle płaciłam, chociaż możliwe, że była wtedy promocja :)) 5/5
- zapach- jest intensywny, owszem, ale akurat w tym momencie miałam chęć na balsam o długo utrzymującym się zapachu ogólnie trochę mydlanym, świeżym, czystym. Domyślam się, że może to akurat komuś przeszkadzać, prawdopodobnie mi również : )
- ogólny wpływ na skórę- nawilża, natłuszcza 4/5
- dozowanie!- posiada wygodną pompkę, można opróżnić opakowanie do końca 5/5


Wady:

- trudno się rozprowadza- konsystencja jest raczej ciężka i tępa
-dość długo się wchłania
- niestety mnie prawdopodobnie podrażnia (piszę prawdopodobnie, gdyż z moją alergiczną skórą nigdy nei wiadomo, czy to proszek, balsam, żel pod prysznic, płyn do płukania...) nie przeanalizuję składu, bo się na tym nie znam, ale możliwe, że po prostu substancje zapachowe działają tak drażniąco, a jak wspomniałam, zapach jest intensywny
(patrzę właśnie na skład i z tego, co kumam są tu ciekawe i wartościowe rzeczy).

Podsumowanie:

Generalnie poza dość ciężkim rozprowadzaniem, mleczko na plus. Nie biorę pod uwagę podrażniania, bo nie mogę zapewnić, że to wina mleczka. Jeśli upewnię się, że nie wpływa drażniąco na moją skórę, to na pewno skuszę się znowu : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.