niedziela, 13 stycznia 2013

Tydzień pierwszy-podsumowanie

Prawie dwutygodniowy tydzień pierwszy wreszcie dobiegł końca. Najbardziej ekscytujące było spisanie Listy Stu. Z kolei wybór Stref Eksperckich okazał się nie lada wyzwaniem, nieco wręcz przygnębiającym, ale w końcu nastąpiło olśnienie. Wyrzucanie zbędnych rzeczy będę kontynuować, bo bardzo mi się to spodobało, dodaje poczucia panowania nad otoczeniem, uwalnia je, uwalniając też nieco myśli.
Arkusz do kontrolowania wydatków również został stworzony, a wraz z nim przyszło mi do głowy kilka pomysłów, stworzyłam kilka list: filmów do obejrzenia, książek do przeczytanie, pomysłów na prezenty dla najbliższych osób, a także pomysłów wpisów na bloga. Listy pewnie będą sukcesywnie aktualizowane i dodawane kolejne.
Całkiem spodobała mi się próba organizacji życia, czas na ciąg dalszy.

Tydzień Drugi, to Tydzień Próbowania Czegoś Nowego. Ciekawa jestem, na co się zdobędę i w jakim stopniu uda mi się próbowanie jednej nowej rzeczy każdego dnia. 

1 komentarz:

  1. Właśnie udało mi się rozprawić z relacją z 2 tygodnia ;) Co prawda zrobiłam sobie później tydzień przerwy, ale nadal kontynuuję program i trzymam za Ciebie kciuki! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.