czwartek, 3 stycznia 2013

30 days to change

Napiszę kilka słów na temat tego projektu. Pozwala na rozwój i zmianę życia, ale wymaga sporo uwagi i zaangażowania. Trzeba tego chcieć. Obejmuje cztery tygodnie, z których każdy ma przypisany swój główny temat.

Tydzień 1- Tydzień Wyrzucania Zbędnych Rzeczy
Tydzień 2- Tydzień Próbowania Czegoś Nowego
Tydzień 3- Tydzień Perfekcyjnego Stylu Życia
Tydzień 4- Tydzień Planowania Swojego Czasu

Dodatkowo dla każdego dnia osobno przypisane jest określone zadanie. I tak, dla dnia pierwszego zadaniem jest stworzenie Listy Stu, czyli listy marzeń i celów, realnych lub nieco mniej, należy je spisać w ilości przynajmniej stu. To zadanie już za mną i mogę powiedzieć, że było naprawdę ekscytujące. Sprawiło mi sporo radości i dało przyjemne uczucie mocy. Momentami się zacinałam i nie miałam pomysłu na kolejne punkty, jednak po chwili wpadałam na coś, a za tym na kolejne pomysły. Zajęło mi to niedużo czasu, a dało mi to szerszy obraz na to, co mogę i chcę zrobić w swoim życiu.

1 komentarz:

  1. Świetnie! Jak przeszłam pierwszy tydzień to potem już z górki ;) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.